Nikon Coolpix S700 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Coolpix S700 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Jacka1 20-04-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix S700 zilver

Ik ben tevreden met de Nikon S 700. Alleen het -accu sd card- opbergvakje bevat een waardeloos PLASTIC afsluitklepje. Als je niet oppast druk je het scheef dicht, met alle gevolgen van dien. Nikon reageerde nogal lauw op mijn commentaar. Voor de rest een heerlijke ( heel belangrijk ! ) snelle en gemakkelijk te bedienen camera.

jaap 54 25-02-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix S700 zilver

niet echt tevreden lcd scherm erg korrelig daarnaast zijn de fotos in het donker matig tot slecht voor dit geld zijn er veel betere cameras te koop zou deze camera zeker niet nog eens kopen

Erik77 17-02-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix S700 zilver

Na lang twijfelen en zoeken tussen de (het lijken wel duizenden) camera's toch maar gekozen voor de Nikon S700.
Moet zeggen dat hij lekker klein is, kleiner dan ik verwachte, en er heel mooi uitziet.
Ben niet zo'n camera/foto expert dus ben af en toe nog een beetje aan het zoeken op welke momenten je welke instellingen moet gebruiken.
Maar het is heel makkelijk en simpel om dingen in te stellen en spreken ook voor zich, foto's maakt hij inderdaad razendsnel.
I.v.m. kinderen was dat voor mij in elk geval 1 van de belangrijkste voorwaarden, maar daar voldoet deze camera ruim aan.
Foto's zijn uiteraard ook heel mooi en scherp.
Kortom, voor mij een toppertje en voor deze prijs helemaal.

Edwin S 05-01-2008
Geschreven voor: Nikon Coolpix S700 zilver

Sinds enkele dagen de camera in bezit. Heb er even op moeten wachten, maar dat is voor deze camera niet erg. Ligt lekker in de hand, is compact en erg snel. Hier voor had ik een ouwe sony, maar wat een veschil. Ook in de kwaliteit van de foto's. Ze zijn erg scherp (kan ook niet andens met ruim 12 MP). De mogelijkheden zijn groot. Erg veel verschillende progamma's. Een nadeel is wel dat de kabel voor de pc en de tv dezelfde is. zouden eigenlijk twee kabeltjes moeten zijn, maar daar vinden we nog wel wat op.

Gezien de prestaties en specificaties het geld dubbel en dwars waart !